sâmbătă, 20 decembrie 2008

Inregistrări de la Bocşa

Miercuri, 17 decembrie 2008 am fost prezentă la manifestarea organizată la Bocşa cu ocazia împlinirii a 675 de ani de la prima atestare documentară. Am întâlnit oameni deosebiţi şi am fost impresionată de o tânără ce a recitat în grai o poezie de Tata Oancea. Am ascultat Corul Armonia din Bocşa şi i-am invitat la Mediaş, la Sala Traube, în data de 21 decembrie 2008, la spectacolul de colinde organizat de Direcţia pentru Cultură, Sport, Turism şi Tineret în cadrul Serilor Duhovniceşti.

Felicit organizatorii de la Bocşa pentru această manifestare de suflet: Primăria Oraşului Bocşa, primar Mirel Pascu; Direcţia pentru Cultură, Culte şi Patrimoniu Cultural Naţional, dr. Ada Mirela Cruceanu-Chisăliţă şi Biblioteca Orăşenească Tata Oancea, director Gabriela Şerban. Într-adevăr, Bocşa a fost şi rămâne o capitală a culturii.




Tata Oancea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu